måndag 13 april 2015

200 000



Så har då min blogg noterat sammanlagt 200 000 besök sedan den startade. Roligt! Jättetrevligt med alla människor som läser bloggen med andakter, vissa ibland, vissa regelbundet.

Jag funderar: Hur många av er som besöker bloggen, uppskattar bloggen, som inte är medlem i min kyrka, som skulle våga dyka upp på gudstjänst i Uppsala i min församling?

Det är en utmaning. Och er som inte törs. Berätta gärna varför.

Uppskattar du bloggen? Skriv gärna och berätta, varför.

Guds frid

Stefan

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag läser din blogg ibland. Vissa perioder regelbundet men så kan det bli längre uppehåll. Det beror inte på att jag inte tycker om att läsa det du skriver utan på helt andra saker. Jo, om jag vore i Uppsala med omnejd skulle jag gärna komma till gudstjänst. Sen till sist, jag uppskattar din blogg med dess innehåll.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Bloggen är Kristuscentrerat och är en mycket bra verktyg för evangelisation!
    Själv läser jag bloggen som daglig betraktelse och samtidigt ger den en fin bild på sann Luthersk tradition.

    Jag har hälsat på LBK i Gbg vid två tillfällen när Stefan har predikat och församlingen har en fin gemenskap med varandra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka logner! Bra for evangelisation?? Kristus centrerad?? Omvand dig syndare!

      Radera
  4. Det marks att du ar en syndare, tror pa logner och ar en villolarare om du haller med Luther och Stefan

    SvaraRadera