onsdag 30 oktober 2013

Vad händer med bloggen?

Lägg till bildtext


För en tid sedan firade min blogg sitt 100 000:e besök. Man kan som administratör följa antalet besök via en särskild administrationsflik. Jag blir förvånad över hur antalet besök störtar brant uppåt. Jätteroligt! Fantastiskt att så många besöker och läser mina korta andakter och finner glädje tröst och styrka i dem. Jag vill förmedla budskapet om Guds nåd i Kristus. Det budskapet har kraft.

Jag får en del brev och respons på bloggen. Nästan uteslutande handlar det om positiv respons och frågor. 


Jag skulle dock önska att fler som läser den skriver och ger respons. Det är roligt att se hur läsaren uppfattar bloggen. 

Tycker du att bloggen är läsvärd? Glöm inte att sprida länken till fler i din vänkrets. Det kan du göra genom att dela via ett klick på Google+, Twitter eller Facebook. Om du mött bloggen på Facebook så kan alla vänner på din vänlista se bloggen om du klickar på "dela" under bloggen. Det är ett enkelt sätt att dela sin egen glädje, ja missionera och evangelisera!

Bloggen kan också läsas på en hela massa olika språk via Google Translate-knappen som finns längst upp till höger, som Lopez hjälpt mig att fixa.

Gillar du förkunnelsen? Gillar du en förkunnelse med Kristus i centrum? Glöm inte att du kan höra allt "live" i St Paulus församlings gudstjänster.

http://www.algonet.se/~luther/fors.htm






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar